maandag 10 december 2012

Groots & Meeslepend

Deze post is een ode aan schrijfster en illustrator Lou Niestadt. Zij schreef een illustreerde het boek 'Groots & Meeslepend leven - een ode aan de dagelijkse sleur'. Ik ontdekte Lou en haar boek in het tijdschrift L'OFFICIEL. En dat smaakte naar meer! Ik heb het nu al drie keer gelezen en blijf maar bladeren, lezen en kijken. Wat een leuke en herkenbare teksten en fijne illustraties! In elk hoofdsuk geeft Lou tips over hoe je op een simpele manier groots en meeslepend kan leven... Groots & Meeslepend leven met jezelf, Groots & Meeslepend leven in je relatie, Groots & Meeslepend leven op reis en nog veel meer! Ode aan Lou voor haar mooie Art Journal en inspiratie!

1 opmerking:

  1. Ha Judy!

    Ik was mijn naam aan het googlen omdat ik een website aan het maken ben en daarop graag links wil plaatsen naar leuke blogs over mijn boek, en stuitte op die van jou!! Zó leuk! En ik zag ook je stukje over Keesje, heb het meteen naar haar doorgestuurd!

    Dank en liefs,

    Lou

    BeantwoordenVerwijderen